Username Post: ALso from Holland        (Topic#1492187)
New Kid On the Block

Hello everyone,

I already see that there are alot of dutch members! in dutch:

Ik heb ook een eigen forum sinds kort, en bn op zoek naar mensen die samen met mij het forum vanaf het begin willen opbouwen, ik ben opzoek naar leden, moderators en eigenlijk is iedereen welkom maar natuurlijk omet ik dan ook wel een leuk team hebben voor op het forum!

Ik hbeb ook een eigen scrapshop dus er zullen altijd leuke aanbiedingen gekoppeld gaan worden aan het forum!

je mag mij pben maar ook ff mailen op info@theheartofscrap.nl

XoXo

Amanz
Amanz 
New Kid On the Block
Amanz
  • Amanz on 06-10-09 09:40 AM
In response to Triesjuh

Hoi iedereen...
Zijn er nog Nederlanders hier??
Volgens mij is het laatste bericht al een tijdje geleden?
Zo een nederlands scrapbook forum lijkt me een goed idee, ik heb nog geen leuke nederlandse gevonden. Jullie wel?????

Groetjes!

beavanette
Veteran
beavanette
In response to Amanz

Hier nog iemand uit Nederland, lijkt me leuk een nederlands forum!

HappyDutchScrapGirl
Resident
HappyDutchScrapGirl
In response to beavanette

Hello There, Any Dutch people here who are living in the USA? Groetjes van Mano

NatasjaV
Resident
NatasjaV
In response to HappyDutchScrapGirl

I only wish Mano!

Mirande
New Kid On the Block
Mirande
In response to NatasjaV

Hoi Triesjuh,
Ik kom wel even buurten! Eerst even googlen

Gerry van Gent
Queen
Gerry van Gent
In response to Mirande

Hi there! There are so many Dutch ladies here at sb.com but I see only a few here ;-)

tattoo_denna
New Kid On the Block
tattoo_denna
In response to Gerry van Gent

I am also from the Netherlands. Its nice te meet other people here.

About ordering online... is it worth ordering stuff or will it be to expensive with p&p and other costs (inklaringskosten? weet de vertaling hiervoor niet!)?
Any experience with this? Because I have seen lots of nice products that I cant order here, and its much expensive here...

Anketje
New Kid On the Block
Anketje
In response to tattoo_denna

Hoi / Hello,

Hier nog zo'n Hollandse scrapfanaat.
Over bestellen in het buitenland. Ik doe het meestal samen met vrienden. Je betaald bij de douane 6% BTW en 12,50 euro inklaringskosten.

De verzendkosten voor een groot pakket uit Amerika ligt meestal rond de 40 dollar (28 euro).

Door bovengenoemde kosten te delen met vriendinnen is het meestal wel goedkoper om te kopen in Amerika. Ook hebben ze daar vaak mooiere spulletjes. Ik heb ook al vaker via deze site gekocht.

dodgercpkl
Expert
dodgercpkl
In response to Anketje

I'm not Dutch, but my husband is! So I saw this thread and had to drop in to say a big hello. I'm currently working on a baby to now scrapbook of my husband for my in-laws so all the pictures are from places in the Netherlands - De Rips, Efteling, Bakel, etc. For now I'm doing it the easy way for me - in English - but eventually I'll be having my husband translate everything into Dutch for my MIL and GMIL.

Permissions Topic Options
2135 Views
Recent Topics