Forum Info

Mariposa326's Forum Info

Forum Topics Started by Mariposa326

View all forum topics started by Mariposa326.

Forum Posts by Mariposa326

View all forum posts by Mariposa326.

Public Comments

Mariposa326's Public Comments Page


Please log in to post public comments.

Posted on: Saturday, 4 May 2013, 7:52pm
Comment by: SQ Mandi

I lub you! LMAO


Posted on: Sunday, 8 May 2011, 11:06pm
Comment by: SQ Mandi

Hehehe thank you :-) I had tons of fun! We need to get together and scrap like that more often!!! Glad to see you back on here :) Thanks for all the love in my gallery hehe. TTYT Sis! *hugs*


Posted on: Thursday, 7 October 2010, 6:31pm
Comment by: SQ Mandi

YAY! SOOO glad you came back!!! I missed you on here! (Not that we don't talk EVERYDAY anyway! LOL


Posted on: Sunday, 27 June 2010, 6:06am
Comment by: SQ Mandi

Jessa, AJ and Tali can't wait to see their Auntie Lauren and Tali, her god mommy/Auntie!!! We can't wait to see you either!! :)


Posted on: Sunday, 27 June 2010, 6:04am
Comment by: SQ Mandi

Muahaha Fungus family is back... Pics.. EWWWW ROFL


Posted on: Sunday, 21 February 2010, 4:34pm
Comment by: SQ Mandi

Hey there Tali's god mommy!! We can't wait to see you.!


Posted on: Monday, 25 January 2010, 1:45pm
Comment by: SQ Mandi

Thanks Lauren!!! Natalia says to say thank you to Auntie Lauren too! LOL


Posted on: Tuesday, 12 January 2010, 3:16pm
Comment by: SQ Mandi

Hola!! YAY


Posted on: Monday, 11 January 2010, 2:39pm
Comment by: SQ Mandi

Hiddy ho!!! :)


Posted on: Friday, 25 December 2009, 7:04am
Comment by: SQ Mandi

Stopping by to wish you a very merry Christmas and A Happy New Year!!


Posted on: Thursday, 1 October 2009, 8:13am
Comment by: SQ Mandi

Hey Smurfette!! LOL Love the new LO's.. LMAO!!


Posted on: Wednesday, 30 September 2009, 6:08pm
Comment by: Manda_K

I know!! Where do you hang out? :p Thanks, yes, I love him to pieces!


Posted on: Tuesday, 22 September 2009, 12:21pm
Comment by: youvegotmel

Hi! I was asking what an ATC is...New to the site and not up on all the acronyms! Thanks!


Posted on: Tuesday, 22 September 2009, 10:06am
Comment by: SQ Mandi

Now I know what that Muahahaha was all about!! ROFL!! Thank you very much!!! I love it all!


Posted on: Friday, 4 September 2009, 10:22am
Comment by: SQ Mandi

Hey girly! So sorry I haven't called you! You can call me at mom's house or on my cell after 9 ya know?? I am definitely in need of some scrap shopping!! I am going to go this weekend some time I think!

Talk to me when you get out of work or something!!! ((hugs))


Posted on: Thursday, 27 August 2009, 1:28pm
Comment by: SQ Mandi

OH!! So you remember when we were talking a little while ago on the phone, and I told you about that thing Albert said came in the mail and he almost gagged? LOL Well You will HAVE to go check it out!! rofl


Posted on: Thursday, 27 August 2009, 12:49pm
Comment by: SQ Mandi

Well hey now!! LOL I see you have been spending some time in my gallery!! Thank you thank you thank you!!! :) Oh.. and I know I already said this on the phone, but thanks again for the package! It really made my day!! You rock!!!


Posted on: Tuesday, 25 August 2009, 10:57am
Comment by: SQ Mandi

you better get to catching up!!!!!!!!!!


Posted on: Thursday, 20 August 2009, 7:57am
Comment by: SQ Mandi

Hola!


Posted on: Monday, 10 August 2009, 10:57am
Comment by: SQ Mandi

Come out come out where ever you are!!!


(1-20 of 48)
Next >>